Natttinaatti

Hej people...
Nu ligger jag här i sängen och kollar tv.
Vi gick till en svensk resturang här inte alldeles för långt bort. Det var riktigt gott, plankstek. Mums.
Det började dock spötrgna igen, hemsk. Satt där ganska länge och åt och pratade.
Gick tillbaka till hotellet och bara tog det lugnt.

Imorgon hoppas vi på bra väder så att man kan gå till stranden.
Jag har dock bränt ansiktet idag. Hoppas på att det är bra imorgon så att man kan sola.
Men ja nu ska jag väll bara ta det lugnt och sen sova. Får se om jag släner in nått inlägg innan jag somnar, annars goddnatt på er så hörs vi troligen imorgon. Pussssssssss

Sakna mig inte för mycket.Kommer hem snart.Höhö.

Kan inte ta en bild, det är alldeles för mörk, men lägger in en bild från idag..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0