Min helg

Hejsan.

Jag ska inte gå in på detaljer denna helg. Men den har vart underbar både fredag och lördag.
hade även match idag mot Tyresö. Vi vann yeaheha eller hur tjejer.
Jaja kom hem duschade myste lite sen kom mina underbara systrar. Vi fikade och bara hade allmänt mysigt.
Sen fick min syster för sig att åka till Nacka forum.
Jag fick dock bara med mig 3 par örhängen. Hon lite mer dock. Men jag ska in till stan på onsdag om vi inte har alldeles för mycket i skolan. Och köpa en hel del grejer plus att ja ska beställa min älskade moncler väst idag.

Imorgon efter skolan ska jag även till Nacka Gymnasium. Ja sen plugga.

Men ja jag har inte så mycket att säga utan att helgen har vart bästa på länge och så har jag fått leka lite vuxen eftersom mamma o pappa kom hem idag.
Ja men vi hörs senare ska duscha o fixa te. Kysssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0