Kärlek

Hej mina kära vänner.

Jag mår sådär det kommer alltid upp en massa nya grejer. Usch ja orkar inte.

Menmen igår sov min systers barn här. 4 år eller va hon är jätte söt men minst lika jobbig. Speciellt när hon ska börja hålla på och prata och springa runt i mitt rum klockan 5 på morgonen då ja har som bäst humör. Arg jag va.

Men pappa körde mig när han körde henne till dagis så det var skönt. Orkade inte fixa mig idag kände mig hemkt ful. Ehm kom hem började plugga på Ryska revolutionen. nu kan jag det mesta har precis duscha och  ätit. Ska fortsätta plugga lite nu.

Men jag hade tänk skriva av mig ikväll känner att jag verkligen behöver det.
Men vi hörs sen finisar. Puss.




Bild från idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa skriv av dig <3

2011-03-28 @ 22:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0