Ge mig min sääääng

Hej mina söta vänner.

Jag mår jätte dåligt.
Sebastian och pappa åkte till sjukhuset. Sen mötte vi upp dom gick kolla lite i affärer. Åt luch. Gick vidare ner mot Kata. Sebastian tröttnade åke hem. Vi fortsatte gå. Satte oss och tog en dricka. Sedan kom vi fram till kata.
Kollade lite, jag köpte en väska och en jätte fin topp/kläning. Mamma en ring. Och killarna kläder.

Sen orkade inte jag gå mer. Fick ont i huvet, lite så. Tog en tuktuk hem.

Nu ligger jag på ballkongen i de dåliga vädret.
Jag vill komma hem till Sverige nu. Orkar inte vara utomland om de ska vara dåligt väder. känns jätte ovärt. Plus att jag har värsta ågesten att komma hem vit.

Ööö dööö. Mår dåligt bara jag tänker på den långa vägen hem imorgon. Typ 13 timmar. Usch.
Vi landar vid sju imorgon kanske. Är hemma vid 8 hlv 9. Sen skola. Neeeeeej

Jaja panik.

Jag vet faktiskt inte vad som händer ikväll. Vi lär ju bara ta det lugnt på hotellet och sen ner och äta middag. Hoppas jag på iallafall. Nu får jag väll bara vänta på mamma och pappa ska komma hem. Hoppas dom köpt nå fint till mig. hehe

Men nu vet jag inte va jag ska skriva mer.
Men jag vill heeeeeem och aa har så mycket att göra när jag kommer hem så ja är jätte stressad.
Vill iallfall träffa Anna på fredag!


Pussssssssssssssssssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0