Brääääänd

Nu är jag på hotellrummet och klockan är 12 här, men bara 6 hemma! orkar inte skriva allt som hände igår det tar vi någon annan dag! ni kasnke undrar varför jag inte är vid stranden klckan 12. då solen är som starkast! Jo för att jag har bränt sönder hela mig. Det gör så ont så jag vet inte vad. har inte kunnat sova på hela natten.Plus att det har spö regnat oskat och så har dom skjutit en massa raketer!

Så pappa gick till apoteket och fick ut penselin och 2 krämer.
Penselinet är till för att jag har fått jätte ont i ena örat. Jaja men nu ska jag iallafall gå ner till poolen och försöka sola ryggen lite.

Anna är så söt som gästbloggar! men vi hörs kanske ikväll!


Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0