Blä på Thailand väder

Hejsaaan.

Jag gillar inte det här förtillfället.
Idag gick vi upp, åt frukost. Sedan gick vi upp på hotellrummet. Åkte snarast till ett jävla thaisjukhus. Ursäkta 7Det var hemsk. Visst vädret va inte på topp idag heller men ändå. A va på sjukhuset nån timme. Fick med oss en hel del. ´Till både mig och Sebastian. Kom till hotellet gick ner till poolen, där det var skugga men änndå skönt att bara vara ute i värmen. Ingen färg idag heller. Äsch sånt är livet.

Igår va vi på en stor marknad. Sebastian ville dock inte följa med. Så de var bara jag pappa och mamma.
jag fick med mig en hel del prylar. Shorta, småtunikor, ett par converse till Martin, aa en hel del. Nöjd

Imorgon aa jag hoppas bara på det bästa vill verkligen att det ska vara sol så att jag kan få sola lite de sista dagarna. Vi har bara 2 dagar kvar innan hem resa. Känns lite små sorligt sådär men ska ändå bli skönt. men jag har ångest för hemresa. så långt.

Ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska göra, hörde att mamma ville shoppa lite. Men får se. jag skulle gärna vilja göra mina flätor och naglar. Vill även testa på fiskarna som biter på fötterna. Hehe.

Jaja jag är inte på bästa humöret just nu. Men vi får ta och höras senare. ´

KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0