Sommarlooov imorgon!

Hej min fina vänner.
Idag gick jag upp alldeles för sent, tog på mig badkläder och en långkläning.
Kom till skolan hade nå möte, sen åkte hela a laget till Grisslinge, riktigt mysigt, blåste lite bara.
Kom tillbaka till skolan för att kolla på fotbollsmatch lärarna mot 9orna.
Sen efter det gick jag ocg Michaela hem en snabbis, åt lite sådär. kte in helt ofixade. Jag köpte ett par jeans och sen gick vi ner till Kungsträdgården för att möta upp några kompisar. Satt där ett tag sen gick vi till Slussen dom åktre till Älta ochMichaela hem till sig medans jag mötte upp Linnea. Vi köpte mat sen åkte vi till Hellas, jag va helt död orkade  verkligen inte träna, så va död efter 6an med fys haha menmen.
Nu har jag precis duschat och ska ner och äta lite, men vi hörs snart!
Biglove!


Du är galet bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0