Ps. I Hate you

I tisdagskväll var jag bara hemma med Jennifer vi tog det lugnt och bara pratade, hon fick hem vid halv 2 tiden då jag somnade ganska fort. Igår mötte jag upp Coconut i Slussen vid 11 tiden vi åkte till Älta mötte upp Felix, Alexander och Patrik. Åt lite sen gick vi till Flaten där Coco badade. Sen åkte vi till Nacka Forum.
Mötte upp Anna då Michaela åkte hem och jag och Anna gick till träningen. Efter träingen åkte jag hem fixade mig lite snabbt sen kom Michaela. Vi åkte till Mcdonalds satt där och pratade ett tag, träffade Fredrik, Feffe Alexander och Alexander där. Sen skulle vi till Tyresö och träffa Alexander o dom. Men vi orkade verkligen inte så vi vände hem till mig igen. La oss i soffan ett tag, snackade skit sen så gick vi upp och sov. Skönt!

Idag vaknade vi vid 12, gick ner åt frukost. La oss i sängen kolla roliga videor.
Aa tog de lugnt bara. Michalea åkte nyss, och jag har precis städat hela rummet.

Ikväll ska jag till Älta för jag har träning. Jobbigt men tills dess ska jag nog bara vara hemma och kolla om Jennifer vill komma över, och ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, Coconut iallafall :)
Ska kolla med Anna också. Men vi hörs senare!

BigLove / Sabb


Jag älskar er tjejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0