Nu är det äntligen sommar, och jag ska leva livet med mina bruuudar!

Hej sötisar.
Igår va det skolavslutning och efter träningen skulle jag ju ut.
Så jag och Michalea fixa oss här sen kör pappa oss till kanalen, va en hel del folk där, drack ingenting igår som tur var eftersom jag var tvungna att ta hand om mina vänner. Marcus och michaela blev det den här gången.
Men Sebastian kom och hämtade oss i Farstaviken och körde hem oss. Vart en bra kväll ändå.
Michaela gick upp tidigt idag för att skrubba fönster. Ingen aning när hon gick eftersom jag sov.
Men min dag va cp. Fixade mig lite snabbt åkte till Forum för att mötaa upp Anna, sen skulle vi till stan men hon skulle förga håret, o allt blev kaos, så jag åte till Värmdö igen för att möta upp Jennifer och luncha, det tog ett tag för henne. Men när hon väl kom så gick vi till thaien, satt där ett bra tag och pratade. Jätte mysigt. Kom hem tog det lite lugnt sen kom Sebastian och Sabina så vi åkte och lämnade Sabina. Och jag och Sebastian skulle hyra film o ta det lugnt ikväll då Sabina ångrade sig och ville osckå kolla, så vi åkte ocg hämtade henne. Och nu har vi precis kollat klart och jag har duschat och bäddat rent sängen. Mysigt!

Imorgon ska jag nog sova ut sen på kvällen har jag träning i Gubbängen. Sen på fredag startar Eken.
Men lär nog bli nå utgång med Michaela under helgen ändå :)

Men nu ska jag kanske sätta på en film och somna till om jag inte somnar skriver jag senare.
Puss på er.


Du är verkligen det bästa jag har Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0