Lördag

Hejhej.
Gårdagen va mysigt. Imorse väckte barnen mig gick upp satte mig ute med alla andra tills Sebastian skulle köra hem mig och Sabina. Vi körde Sabina till Coop där hon jobbar sen åkte vi och köpte Shampoo och balsam till mig sen körde han hem mig och han åkte vidare tillbaka till landet. När jag kom hem hoppade jag in i duschen tog på mig myskläder va inne på datan ett tag sen somnade jag och vaknade vi halv 5 kanske, sov riktigt länge.
Sen gick jag ner åt lite yoghurt och kollade på katten gustaf. Gick upp gjorde inte så mcyket lyssna p musik. Och nu har jag precis sminkat mig lite och väntar på Linnea.
Hör av mig sen, pusss.


Nu är jag bara jätte irriterad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0