Köööörde på shoorts idag!

Hej bebisar.
Skolan idag va riktigt slapp. onödigt att vara där, får se om jag går imorgon!
Ska ändå göra mina naglar imorgon vid 2 tiden. Idag efter skolan åkte jag direkt till Nacka där jag mötte upp älskade Anna som kom hem i morse. h saknat henne så, och även mina älsklingar Hanna o Fanny. Satt och pratade ett tag med dom sen åkte Hanna o Fanny då jag och Anna gick och satte oss på en uteservering, mysigt.
Åkte sedan in till stan satte oss i Kunsgträdgården, mysigt!
Jag har även träning veckan ut men kan ju inte vara med på torsdag eftersom jag har balen då.

I helgen ska jag vara med mina tjejer, Fanny Anna och Michaela får se om några med är på. Är redan galet taggad, stööört. Men nu ligger jag här i sängen, skulle vilja att Ia kommer hit så vi kan ta en promenad, skulle vara mysigt att träffa henne, har inte setts sen i December, kanske dax snart!¨

Ja jag är bara galet taggad på mitt liv just nu, den här sommaren kommer bli galen!

Hörs senare, puss på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0