Jag älskar dig


Världen är inte rättvis.
Grejen är den att jag borde inte bli ledsen, det borde jag verkligen inte.
Men du trycker på min svaga punkt hela tiden.
Men nu ska jag skita i det där och försöka gå vidare även fast det kommer vara svårt.
Så ska jag vekligen försöka.

Ja gud vilket väder det gör mig på ännu sämre humör, hatar verkligen detta. Visst kan vara mysigt men nu
var jag och michaela galet taggade på utgång men nej då ska det spöregna.
Men imorgon efter träningen får vi hoppas på ok väder. Min telefon säger att det ska vara bra väder 22grader lite moln. Blir troligen stan då innan träningen. Men får se.
Nu ska jag nog, ja jag har ingen aning asså. Blä orkar inte mer. Skulle vilja gå en promenad kanske. Får se. Just nu ligger jag ialafall och smsar med mitt hjärta. Och så tänkte ja ha lite mysigt med storebror kolla nån film o sådär men nej nu sover inte han hemma, åå usch ingen går som jag vill.
Men jag och Michaela har dock fått en helt galen start på sommarlovet. Och det ska hålla i sig dock är det en pusselbit som inte sitter rätt för att det ska vara perfekt och jag ska verkligen försöka ändra på det. För det betyder mycket för mig.

Pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0