Du vet vem du är!

Jag vet inte riktigt hur jag ska börja men jag vill bara att du ska veta att du betyder så otroligt mycket för mig. Kan inte beskriva blir galen. Det är du som gjort mig till den jag är idag.
Utan dig vet jag inte vad jag skulle göra. Vi är så otroligt lika, på alla sätt.
Du och ja genom allt vi har orkat oss igenom så otroligt mycket tillsammans efter varje fall har vi orkat lyfta oss upp igen och det hade jag aldrig orkat utan dig vid min sida.
Du är min livskraft. Du och jag genom allt så är det bara. Det finns ingen annan väg.
Om jag inte hade haft dig då hade jag aa jag vetinte hade troligen inte vetat vem du är och så men jag vet att jag aldrig hade varit den personen jag är idag och du har även förändrat mig som person på ett posetiv sätt.
Och lärt mig att se livet från nya perspektiv. Alla jobbiga stunder vi haft tillsammans med både din och min familj. Då man egentligen bara ville försvinna och inte vara befintligt på denna jord. Har du gjort att jag har tänkt posetiv och att allt kommer bli bra. Att allt går bara man vill och försöker. Du är en så otroligt stark, glad och posetiv människa. Finns ingen som är som dig. Du är alltid glad. Eller alla tror att du iallafall det. För du döljer det med ditt leende, varje dag, dag ut och dag in. Jag förstår inte hur du klarar det. Med det är något jag ser upp till.
Att vara lika stark som dig. Hur dåligt du än mår så visar du det aldrig när du är bland folk.
Det är något du är riktigt dukig på. Att dölja din tårar med ditt underbara leene. Nu har vi kommit varandra så nära så jag märker direkt när det är något som inte är som det ska, och det är så otroligt skönt att du nu har förstått att du alltid kan prata med mig vad det än är. Ingenting är pinsamt. Vi har kännt varandra i hur många år som helst. Men vi har aldrig kommit varandra så nära. Men ungefär för ett år sen. Jag minns inte hur det gick till. Det ända jag kommer igår är att jag helt plötsligt ville åka till träningarna, längatde överdrivet mycket till helgerna, för att jag viste att jag skulle få träffa dig. Och jag började få oförglömliga minnen jag aldrig haft förut. Jag blev bara lyckligare och lyckligare för varje dag som gick. Även fast ja haft de så otroligt jobbigt. Ville bara försvinna. Men även hur jobbigt jag än hade så viste jag att när ja träffade dig. Så tog du mig på andra tankar.Och nu är det du och jag mot världen så är det bara. Jag är så otroligt lycklig att jag har dig som min alldeles egna bästavän. Jag älskar dig mest. Och jag hoppas verkligen att du vet vem du är du är min egna kung. Du är mina sunshine. livskraft. bästavän. syster. Aa du är bäst så är det bara.

All min kääärlek till dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0