Jag älskar dig!

Jag förstår inte att vissa människor aldrig kan visa respekt, jag förstår verkligen inte det.
Jag har känt dig ett antal år, du är den som känner mig bäst, och jag är den som känner dig bäst.
Jag har gjort allt för dig, då menar jag verkligen allt. Vad du än bett mig som så har jag gjort det direkt och jag har aldrig tvekat, det vet både du och jag. Men du visar aldrig någon glädje eller någonting för det jag gör och så mycket som jag vet om dig och så mycket jag hjälp dig ut från olika situationer pga av att sätta mig i risk, så förstår jag inte hur du kan bete dig såhär. Jag ställer verkligen alltid upp lyssnar alltid när det är nått du vill berätta eller något du behöver hjälp med, hur sjuka grejer det än är, så vet du att jag alltid finns där brevid, alltid. Och det kommer jag alltid att göra.

Och visst det hände en hel del för ungefär ett år sen som kunde förstöra allt mellan oss, det kunde det verkligen.
Jag hade ingen ork för att kämpa för oss längre, det hade jag verkligen inte men jag viste att jag aldrig skulle kunna släppa dig, även hur dåligt du behandlade mig, det var som jag var luft som om jag inte fanns.

Jag har nog aldrig i hela mitt liv varit så svag som jag var den sommaren, jag brukar alltid skita i vad andra säger, tcyker, gör och gå vidare men nu gick det inte du betyder alldeles för mycket. Och vi var alldeles för nära för att det skulle förstöra våran vänskap.

Ibland är du förjävlig mot mig, du behandlar mig som luft som om jag inte ens fanns och då börjar jag tänka tillbaka på den tiden i mitt liv som allt höll på att sprika mellan oss, på riktigt. För jag klarade inte av längre att alltid finnas där för någon som inte ens bryr sig, eller som iallafall inte visar att den bryr sig.
Jag vet innerst inne att du bryr dig hur mycket som helst och det är därför jag fortsätter vara den jag är mot dig.
Jag vet att du alltid kommer finnas där för mig vad jag än gör och vad som än händer, men det är för att du visat det i de lägen jag verkligen behöver någon som ställer upp, då finns du alltid där även fast jag inte kanske vill eller bett dig. Men vi känner varandra alldeles för bra.

Men du förstår nog inte hur mycket du sårar mig, när du är som du kan vara.
Och ibland förstår jag inte hur du kan ta sånna skit saker före mig. Jag förstår verkligen inte det.
Du känner ingen bättre än mig och det kommer du aldrig göra heller. Ingen kommer kunna ta mig plats, tyvärr!
Men du har alltid haft mig jag tror det är därför du inte uppskattar det jag gör lika mycket som någon annan skuell göra.

Men jag vet också vilken underbar människa du egentligen är. Det vet jag.
Du kan vara den härligaste människa på jorden. Skrattar gör till dig, låtsas vara 3 år o cp, så jag döör av skratt.
Men jag kommer nog aldrig kunna inse hur du kunnat gjort som du gjort mot mig och varför du inte visar alla vilken underbar person som du egentligen är, glad, posetiv, utiåtriktad, duktig, trevlig, ambigös, allt!
Jag vet att de senaste 1.5 året varit tuff för både din och min del. Det vet jag, men jag har försökt funnits där för dig som ingen annan! Jag har alltid stått vid din sida och alltid stöttat dig tänkt posetiv.

Men med den här texten ville jag bara få fram att du kan inte bete dig hur som helst, och tro att jag inte tar åt mig och blir ledsen, även fast jag inte alltid visar mig svag framför dig så mår jag inte bra av att någon jag älskar så mycket som dig behadlar mig som du har gjort. Jag vet vem du egentligen är och jag vet varför du behandlat mig som du gjort, det var anledningar men tyvärr var dom inte tillräckligt starka för att få såra en som står dig så nära och som alltid kommer att stå dig nära. Men jag vill iallafall säga att jag är så otroligt glad över att vi fått tillbaka den här kontakten och gjort den ännu starkare. Att vi stått upp och kämpat tillsammans.

Du är den som alltid kommer att betyda mest för mig det vet du. Och du vet att jag alltid kommer stå på din sida vad som än händer. Jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig så otoligt mycket och tack för alla gånger jag haft det jobbigt och tufft då du alltid hjälp och försvarat mig! Tack.

Ps. Du är det bästa jag har


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0