Sommmmarnätter!

Heeeeejsan alla glada.
Nu ligger jag här i soffan nyduschad o fräääsch.
Går dagen skrev jag lite lätt om igår inge mer kommer ut, men det var trevligt
och träffa lite gamla människor från Värmdö.
Imorse vaknade jag klockan 9 av att Anna ringde och väckte mig. Men jag somnade om men
kom upp vid 10, så skyndade mig. Jag och Fanny åkte till Forum där jag skulle möta upp
Anna, och Fanny åkte hem. Jag och Anna åkte vidare in till stan.. Satte oss i kungsträdgården och
pratade eftersom vi hade en hel del att prata om. Senare åkte vi till Gamla stan och satte oss på kajen för att Michaela skulle komma. Anna skulle möta upp en kompis i Nacka. Så jag och Michaela satt och pratade ett bra tag. Sen åkte vi hem till mig. Kollade tv tog det lugnt sen åkte vi med Sebastian och Jim för att köpa thaimat, satt här hemma och åt. Mysigt! Michaela åkte hem för ett tag sen då jag hoppade in i duschen direkt.

Och ja nu gör jag inte speciellt mycket sitter och lyssnar på när Sebastian och Jim lanar.
Ska städa lite bädda om ocg sådär innan jag börjar fixa mig.

Men imorgon har jag inget bestämt eller ska kanske in och äta lunch med Anna, får se hur/var kvällen slutar.
Annars inget bestämt. Tisdag ska jag träffa min efterlänktade Jannice. Vi ska nog bara in till stan och myyyysa!
Onsdag vetinte Michaela vill åka till Göteborg men får se hur det blir med de, är lite tagga faktiskt, kolla lite Gothia, soft! Sen får vi se vad som händer, ska kasnke till landet åka båt sola bada grilla och sådär, fårse hur dte blir med de. Hör av mig om det imorgon. Juste imorgon får jag veta om det blir någon spanien med Linnea. Det har varit en hel del knas med resorna och boendet o nu kostar biljetterna ca 10 000 så aa men vi fårse.

Men jag hör av mig senare ska nog vara med Michaela och Fanny ikväll! BigLove.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0