Onsdaaag

Hej bloggen.

Idag somnade vi i soffan.
Jag har verkligen inte sovit
skönt inatt, kunde inte röra mig
i morse. Men vaknade iallafall
vid halv 12 kanske då vi gick
ner och åt frukost, fixade och
åkte in till Humlegården.
Jättemysigt vi mötte även upp
Anna där, jag fyller ju år på
fredag men Anna ska till
Greklnad imorgon så
därför fick jag världens
finaste pressent idag,
lägger in bild senare.
Tack så jätte mycket
Anna det var verkligen
jätte fint! Du är underbar.

Sen åkte jag hem mötte
upp mamma och vi köpte
allt inför fredagen då jag
ska ha middag här med
tjejerna. Sen körde hon
hem mig ocg jag duschade
och åt lite och nu
gör jag absolut ingenting.
-En bild från idag-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0