Nu ska det bli en mysig måndagskväll!

Tjaaaanare bitchees.
Jag och Michaela åkte med Sebastian, Jim och Sebatian till Coop för att köpa det som behövdes. Det var jävlar med kaos men Sebstian kom och räddade oss. Vi åkte vidare för att Sebbe och Jim skulle ha kebab. När vi köpt det åkte vi vidare hem. Då Anna stod utanför och väntade vi började med våran middag snabbt. Vi hittade på, men den vart faktiskt riktigt lyckad. Efter ett tag när vi satt och åt komme Jennifer över på en cigg sen drog hon.¨
Jag Michaela och Anna gick upp la oss i sängen tog de lugnt, dansade lite, softa!
Sen åkte Anna hem och vi fixade snyggt i köket. Sen ville Michaela baka kladdkaka så de gjorde hon.
Sen kom Sabina B hit också, så vi tre satt och snackade ett bra tag. Sen hoppade jag in i duschen, kom in la mig i sängen med Michela och Sabina, de kollade Spindelmannen, så mysigt!
Och nu har jag precis målar klart mia na tånaglar, så fina!

Och ja nu får vi se hur kvällen slutar tror att vi bjuder hit nå mysiga people.
Men jag hör av mig senare! Pusssssssssssssssss

Jag försöker innbilla mig något annat än vad verkligheten egentligen visar.


Du är snygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0