Mot staden med den bästa!

Tjaaaanare!

Nu är jag hemma i Gustavsberg. Vaknade fixade mig lite snabbt, sen körde pappa hem mig eftersom jag bara hade short och kläningar med mig. Så kom nyss hem tog på mig jeans och lite sådär lägger in en dagen outfit sen :) Men idag skulle jag ju åka till Sandhamn men känns ovärt när det är det väder som det är. Så ja tar en dag då det är fint väder istället. Idag ska jag åka in till stan för att möta upp Anna när hon slutat jobbet. Ska väll shoppa lite, heh. Sen ska jag nog hem träna och sola ett tag.

Ikvällen får vi se om jag åker ut till landet igen eller om jag stannar hemma. Vill ju inte vara hemma helt själv! så får se om min kära syster vill komma förbi men vi får se. Jag hör av mig senare.
Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0