Lördag och vi är på toppp humöööör.

Tjenare bloggen, min dag idag har variy helt okej :)
Vaknade hemma hos Fanny, gick upp fixade oss snabbt mötte upp Hannisen på bussen.
Vi åkte till Nacka ip, kollade lite matcher och sådär snackade en hel del tjejsnack.
Efter det gick vi till Nacka Forum för att äta lunch. Jag mötte upp Maija och Ia, vi åkte sedan in till stan, satte oss på Cafe 60 ett bra tag. Mysigt! På bussen påväg hem mötte vi upp Hampus.
När vi kom till gustavsberg, följde dom med mig för att jag skulle köpa lite små saker hem eftersom jag är ensam med Sebastian i ett bra tag nu. Kom hem duschade fixade mig fort, Fanny kom även hit, vi åt lite softa lyssna på musik. Och nu ligger vi bara här i sängen och softar. Väntar på att Maija, Frida, Hampus, Fredrik o Martina ska komma hit sen blir det troligen utgång. Men nu ska jag och Fanny fixa det sista så hörs vi när vi kommer hem förhoppningsvis allafall, höhö.

Yeeeeeeeees det är löööööördag och vi är vääääldigt taagggade på en gaaalet kväääääll.
UntzUntzzzzzzzzzzzzzz!



Vi är tagggggaaaaade!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0