Imorgon är det fredag!

Hejbloggen!
Inte så jätte bra uppdate men.
Nu är jag ute på landet, kom hit vid 7 tiden, då pappa hade grillat, jättegott, verkligen!
Syster va även här. Nu ligger jag inne i mitt och Sebastins rum med Sebbe.
Han spelar lite och jag gör absolut ingenting, väntar på att Sabina ska komma kanske.

Som ni kanske vet så fyller jag år imorgon om ca 2 timmar, yeeee!
ja mamma ville att jag skulle sova här så dom kan gratta mig lite snabbt på morgonen eftersom jag inte 
kan på kvällen, ska ju ha middag hemma, jättemysigt!
Jag och Michaela ska grilla! Säg lycka till för det behövs verkligen, hahah, blir säkert awesome.
Muuuums sen blir det utgång med bästatjejerna förhpoppningsvis iallafall, får se vart kvällen leder oss.

Men nu ska jag fixa lite små saker.


Kärlek till dig Sebastian!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0