En bra fredag med Fanny bebis

Tjenare bloggen.
Idag gick jag enr till centrum för att träffa Jannice hann dock inte träffas så jätte länge men.
Båda vi hade frisörtid samtidigt så. Jag blec faktiskt nöjd dock lite ljust, och Jannice blev också jätte fin i året, det tog ett tag, men när vi var klara satt vi och pratade ett tag innan både var tvugna att åka hem.
När jag kom hem hade pappa grillat så mysigt min ena syster var också där, satt och åt och hade trevligt.
Sen började jag fixa mig och packa lite eftersom jag skulle hem till Fanny.
Träffade Stefan och John på gatan så dom körde mig till bussen :) snällt!
Kom till orminge centrum där mamma och syster hämrade upp mig och körde mig hem till Fanny. Våran kväll stannar hos oss. Nu ligger vi iallafall i soffan, utan smink i myskläder! Helt underbart.
Fanny sitter brevid mig och äter ostbågar och dricker fanta, så sööööt min lilla ängel.
Men nej nu ska jag krypa ner här brevid och vi ska sätta på en bra film.
Men jag hör av mig imorgon bitti, och visst har jag blivit bra på att uppdatera! yey.
Och juste ni är gryma på frågestunden. Svarar på alla frågor om några dagar, vill få in lite flera faktiskt, så kom igen nu!



Trötta tjejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0