-Pshykos-

Hejhej bloggen!
Kvällen idag vart inte riktigt som vi hade tänk oss, men den vart helt ok.
Vi satt hemma hos mig ett bra tag, sen åkte vi till Shell med Sebastian, John och Jim.
Kom hem satt och pratade lite, sen kom Stefan och Patrik vi gick över till Lowen ett tag. Inga detaljer från ikväll men nu ligger iallafall Fanny och John och halv sover. Mys!
Jag ska snart gå och lägga mig inne hos Sebastian, innan han och Jim kommer upp och ska sova.
Dom sitter nere och lanar. Men jag hör av mig senare ikväll eller imorgon.

Imorgon ska jag träffa Anna tidigt innan jag möter upp Michaela, Coco.
Båda två har varit borta en vecka nu, och Mikkis har jag inte träffat på 2 veckor, knasigt!
Har en hel del att berätta för henne. Hon kommer nog inte bli så jätte glad men det får hon leva med för hon var inte med och stoppa mig! Inge mer kommer ut här, heheheh!
Men nej nu ska jag sluta skriva. Vi hörs sen.

BigLove!

Du är finaste!


Du är bäst min ängel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0