-

Jag förstår mig inte riktigt på mig själv.
När en person gör en så illa, så illa så man inte vet vart man ska
ta vägen. Att jag förlåter den gång på gång, säger de lugnt jag fixar
det. När den säger jävla idiot jag tar åt mig, jag bryr mig jag blir ledsen men
försöker innbilla mig att jag inte hört det, men innerst inne vet jag ju det.
Så mår man dåligt ändå. Varför inte släppa och gå vidare, varför?
Jag har försökt, och försökt men tar all skit och låtsas som ingenting.
Jag vill inte, jag vill verkligen inte, hatar det här. Vet att jag kan må så
otroligt mycket bätte, men ändå utsätter jag mig för det här. För jag kan
inte släppa jag vill verkligen inte men innerst inne vill jag och det vet jag
själv också. Men jag kommer aldrig förstå, hur när vart varför.
ps..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0