Måndag, tisdag imorgon

Hej! Jag kom verkligen inte upp i morse, gud det gick verkligen inte! dagen idag va seg hade ont i huvet mådde allmänt dåligt, när jag kom hem åt jag skrev upp att jag skulle göra sen åkte jag med pappa för att hämta min data som vart på lagning, äntligen!
Vi åkte även till Kicks för jag behövde nya parfymer och smink..
nu sitter jag och skriver mina bild uppgifter, ganska roligt faktiskt! :)
ehm sen ska jag skriva lite no, ska fortsätta på no:n imorgon som är 2.5 timme, så då hinner jag nog klart.

Jag ska även ringa till Nacka Gymnasium och john bauer för att kolla när jag kan komma och vara på en provdag och se hur dom har det! Men nu måste jag fortsätta med mitt pluggande, hör av mig senare,


Kyssssar


Jag just nu, seeeeg cheey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0