Skön söndag!

Hejlove!

Blev väckt vid halv 10, duschade hann platta håret lite, sen körde pappa mig till NaclaForum fick sitta där 40 minuter, kul! när de öppnade gick jag och Anna in på hm så jag kune sminka mig lite innan jag skulle på kusen på Makupstore.. ögonbrynen blev bra, fixade till dom lite hemma å så! efter de pkte vi in till stan åt lunch och kollade lite. Mötte upp jennifer i Slussen åkte sedan till söder för att vi hade match.
Vi förlorade men för mig gick de ändå ganska bra!

Nu har jag skrivit klart alla mina

konstnärer, känns otroligt skönt verkligen! så imorgon efter skolan ska jag åka till Skuru skola för att möta upp Anna, vi ska in till stan för att hon ska köpa en tröja!
Sen får vi se vad som händer! men nu ska jag gå upp och kolla på en film, vet inte om ja vågar säga vilken! skäms men den är bra! Jaja hör av mig senare om jag ine somnat, och imorgon kommer det in en bild på mina ögonbryn! :)
Kyssss



Saknar Sportscamp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0