Sjuksjuksjuksjuksjuksjuk

Idag vaknade jag av att jag mådde jätte dåligt, ont i huvet hes och ont i halsen, bra början på veckan..
Jaja skolan gick ganska fort slutade vid 2 då jag åkte direkt in till Skuruskola för att möta upp Anna vi åkte in till stan hon fick med sig en tröja! ja orkade verkligen inte ens kolla var jätte seg bara! förlåt gumman!

Dagen händelse:
Vi är på Odenplan ska åka till tc, de var jätte mycket folk och tunnelbanan står där och hon börjar springa jag ba nej Anna stanna! men hon bara springer hinner precis på, ja men va kul där stod jag själv kvar! hahah jätte pinsamt!

jaja men på onsdag ska jag in till stan och köpa ett par gröna byxor, en kofta, en tunika och kanske en tjcoktröja!

Hörs hejdå pussssss / sabina









Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken skola går du i? :)

2011-03-17 @ 18:12:00
Postat av: Anonym

Ösbyskolan :)

2011-03-17 @ 21:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0