Redan torsdag imorgon

såja, jag känner att jag vill skiva lite nu istället så tar dagen nu!
Skoldagen gick oväntat fort faktiskt, kanske för att vi slutade en timme före, ja gick hem fick sällskap med Fredrik en bit, kom hem gjorde te åt macka, fixade mig lite innan matchen, sen kom Anna hem till mig hon fixade sig åt sen åt, sen gick vi ner till Ekvallen eftersom vi skulle ha macth, vi förlorade ovanligt! haha trodde inte att de va någon jag kände likom förut mamma pappa Sebastian Sabina å några men sen så hör jag någon som skriker BRA SABINAAA! ba shit nje lät som Marcus haha, kollade upp så står John marcus Thomas och Fredrik där, haha lite små kul! det gick väll inte så jätte bra, känner att jag måste satsa lite mer nu och inte bara va på plan likom, så ja de ska jag göra! Imorgon ska jag inte träna för ska göra en sak, som jag inte kan berätta här å nu, skriver va jag gjorde igår, måste va något speciellt eftersom jag missar en träning! händer inte så ofta! ;) men ni kan ju börja klura lite! jaja ska väll försöka skriva lite på min Svenska uppsats imorgon också måste ju behålla mitt vg! menmen vi höööörs sötnosar!



Jag innan matchen idag! haha får bjuda lite på sig sjäv! vem är snygg när man spelar handboll likom!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ett kg smink baaara, hejjagskaspelamatch.

2011-01-16 @ 23:38:34
Postat av: Anonym

Jag gillar det! du kan dra

2011-01-16 @ 23:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0