Onsdag

Hej vänner!

Idag efter skolan åkte jag och Mickela till ungdomsmottagningen!
efter de åkte vi ner till centrum för att hon skulle köpa semlor,
där vi träffade Felicia och Rebecka, satt och pratade med dom.
sen åkte jag hem då jag träffade Mathias på bussen, så fick sällskap hem! de är alltid trevligt! Kom hem skrev lite på min so uppsats!
Nu har jag ätit badat städat hela rummet, bäddat om sängen vädrat! känn riktigt fräscht i mitt rum nu!
Ska bara skriva klart svenska uppstasen som är till imorgon sen ska jag hämta batterier dör att fixa mig flygande klocka, som jag då hatar! men måste använda den för att komma upp! om jag inte vill att mamma ska komma och hälla kallt vatten på mig! 1 gång och de räkte..

Jag hör av mig senare
Pusssssssssssss / SC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0