Min helg!

Har verkligen inte haft tid att blogga, har åk hit å dit hela helgen!
Så ja i fredags hade vi träning sen följde Anna med mig hem! vi tog det bara lugnt! Zacharias och Agust kom hit, vi kollade film, ja somnade som vanligt! menmen när dom hade åkt gick vi ner och åt mackor å drack te! mysigt! vi somnade i hyffsat tid för att vara oss!
På lördagen gjorde jag sminkinlägget innan vi åkte in till stan med aa blev cp så måste göra om de, förlåt! men vi åkte in till stan å beställde en klipp tid åt Anna sen lite affärer och lunch! hade de riktigt mysigt! sen mötte vi upp Linnea och då Anna skulle hem så jag och Linnea va i stan ett tag till! sen åkte vi hem till mig för att hämta grejer, efetrsom jag skulle sova hos henne...
Kom hem till henne kollade lite bilder åt, tog det bara lugnt!
En riktigt skön helg faktiskt, inge festande!
idag vart de forum sen hade jag match i Nacka mot Tumba! gick riktigt bra, jag spelade inte så jätte mycket men vi vann iallafall med 10 mål! bra tjejer! Ligger nu här i sängen och har ångest för att det är måndag imorgon! menmen veckorna går snabbt! snart är det ju Thailand så jag får stå ut några veckor till!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0