Min helg

hejsan!

I lördags gick jag upp vid 10, fixade mig å åkte in till Nackas öppna hus, jag tror att det blir nacka friösr för min del! heh de verkade verkliegn riktigt bra så!
mötte upp Yanelle Ia Martina och Elin som jag gick runt med!
Jag Ia och Martina gick till forum för att äta innan jag skulle åkte in till stan! jag köpte även 1 bh 3 par trosor en almenacka och en tröja!

Jag åkte till slussen för att möta upp mina syskon, vi åkte vidare in till hotellet där mamma och pappa var!
aa det var en riktigt fin kväll, hade det verkligen jätte mysigt! tack, äntligen är ni gifta! Grattis

Åkte med Sebastian till slussen där vi även mötte upp Anna eftersom hon skulle sova här! aa vi hade de allmänt mysigt! som vanligt... vi skrattaskrattaskrattaskrattaskratta! Sabina sov även här med Sebastian!

Imorse gick vi upp  vid 10, åt frukost kolla disney (a) Annas idé heh
fixade oss, åkte sedan in till stan för att köpa lite grejer till mamma och pappa och äta lunch!

Jag köpte blommor biobiljetter godis hjärtformande balonger och ett fint kort!
Dom fick även en fin buketblommor av Anna, så himla underbar du är!

Jag åkte från stan med Anna vi skiljdes i Slussen, jag åkte vidare till orminge för att träffa Linnea A, vi kollade på Jesper och Martins match för att Jesper ville de, va gör man inte för sina vänner, hehe

Jag och Linnea åkte hem tog de lugnt åkte och köpte bröd och godis till min lata storebror...
Sen va de solsidan! hah klockrent pogram!

Jaja Linnea åkte nyss hem och jag  är färdig för sängen!


Imorgon blir det skolan sen hem pluggapluggaplugga, sen duscha datan soooova! :)

jaja vi hör, förlåt för dålig uppdate!

/ En trött Sabina






Jag och Sebastian igår kväll! Hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0