Måndagen redan över!

hej kära blogg!
Idag slutade jag vid 2 någon gång, tidigt så det var skönt!
När jag kom hem gjorde jag mackor och mamma kokade te till oss! vi skulle plugga lite!
Hon hjälper mig med en svenska grej, och sen nu pluggar jag engelska ska börja med spanskan nu också! roligt, jarra! jag ska fan kämpa sista terminen i 9an!

Har precis pratat med Anna också, hon va på arlanda! hon skulle smsa mig innan hon gick på planet..
Hon ska även skicka bild eftersom hon har färgat och klippt håret idag! hmm undra hur det ser ut! hon saq att hon vart nöjd fast det vart väldigt ljust! jaja det vart säkert bra!

Jag kanske inte har sagt det i bloggen men jag ska troligen ner till Gothia i sommar med min tjejer! hah
och så nu ska kanske Mikaela också med! så då kommer allt bli så mycket roligare! Min lilla snusktjej! Men jag gillar dig ändå det vet du gumman! puss

Jaja nu ska jag fortsätta med Spanskan, jag hör av mif lite senare! är på topp humör, så hoppas det håller i sig!

Juste jag tänkte även ta bort mitt smink och sminka om mig för att visa hur jag sminkar mig eftersom den förra videon inte vart så bra! men får se om jag orkar, hehe! :)



Mitt kära handbollslag!

Kysssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0