Imorgon är de Onsdag...

tjenare!
Idag gick skolan ganska fort faktikst, skönt efter skolan åkte jag med Besse Jeppe och Fredrik för att träffa upp Hj martin å de gängen, satt å snackad emenadan dom bytte om, sen åkte jag hem och gjorde sällsakap med Mathias :) jaja kom hem tog de lugnt åkte till träningen, kom hem för ett tag sen, duschat ätit och nu ligger jag här i sängen. å taggar för ännu en dag i skolan! usch aja snart blir det Thailand, hehe
Imorgon blir de en kort dag några lektioner inställda! så de skönt, antingen kommer anna till min skola eller så åker jag och möter upp henne, vi ska hem till mig äta, sen fixa oss för MATCH! ska möta Gustavsberg, här nere i Gurra, får se hur de går, hahah
Aja men jag hör av mig senare eller ikväll! ska verkligen försöka sova tidigt idag, som alltid!





Jag idag innan skolan

Outfit:

Ett par vanliga tight från mq
Söt Bondelid tunika från mq
över de tröjan på bilden,
ett par höga svarta stövlar och svart vinter jacka + pälsmössa

en lätt och skön outfit fick de bli idag


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle inte du kunna ha ett inlägg där du visar eller beskriver hur du sminkar dig och vad du använder för smink dels dagligen men även om du gör något annorlunda inför utgång?

2011-01-12 @ 01:06:51
Postat av: sabina

Ja absolut det kan jag göra! :):)

2011-01-12 @ 22:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0