Home sweet home

Jarra nu är jag hemma, världens bästa pappa hämtade mig vid bussen!

Jag skriver fortfarande på min no uppsats, men vet inte vad jag ska skriva mer för att få mvg! ska ha det så är det bara! måste höja mig! Galen!

Jaja nu är jag nästan helt klar med 5 av mina konstnärer, riktigt skönt.. har iofs hela terminen på mig men skönt att ha allt klart!

Känner att de är mycket skola i min blogg just nu, men de blir så hehe jag måste satsa nu sista terminen!


Jaja Jennifer kommer och hämtar mig 20 över 6 då vi ska åka på träning! åå skönt ut å springa 1 timme (y) hah
jaja det är skönt efteråt, jag träningen slutar väll halv 10 eller nått, då jag ska duscha och bara ta de lugnt! :)

Skriver sen igen, tänkte lägga in en bild på outfiten idag också emn den kommer senare!

Pusssssssssssssar

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många poäng har du asså i skolan :)

2011-01-25 @ 22:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0