Har inte jag världens finaste vän!

Anna du är absolut bäst!
Tänkte bara skriva av mig lite!

För ungefär ett år sedan umgicks vi inte alls utanför handbollen! Nu är vi med varandra varje helg! och du har förändra mitt liv och gjort det så mycket bättre, du har även förändrat mig som person, en person som jag nu trivs med att vara! du har gjort mig så otroligt mycket starkar genom att bara alltid finnas vid min sida! alla problem jag haft på sista tiden som varit så otroligt jobbiga för mig, har du fått stå ut med höra när jag gråter klagar allt när jag mår som sämst! ingen har sett mig som du har sett mig! och jag vill verkligen tacka dig att du ens stått ut med att höra på allt under en sån lång tid, och att du har stöttat mig genom det här! och sagt att allt blir bra, hon fixart det här! och det har hon nu gjort du är så otroligt stark mamma! jag älskar dig mest, även om jag inte visar det i alla lägen!
Och anna nu går du igenom allt som jag precis har gått igeom under ett år, så jag vet precis hur det känns! Det är bara kämpa som du sagt till mig och att allt blir bra och bara tänka posetivt! vi klarar allt! vi är starkast tillsammans!

Du är helt underbar! Utan dig vet jag inte vad jag ska göra! Dom dagarna jag är med dig, mår jag så otroligt bra, du kopplar bort mig från allt! vi delar allt tillsammas och de känns så bra att du vet allt om mig! inget att skämmas över! Det finns ingen som dig Anna och det vet du, de har jag sagt till dig så otroligt många gånger, vill verkligen att du ska förstå det. Alla borde ha en vän som dig! du har alltid ett leende på läpparna och man blir alltid så glad när man ser dig, även vilket humör man är på... men ibland kan du vara för snäll! Vi är så otroligt lika som peroner! piff och puff,
Det jag vill komma fram till är att du är underbar och speciell och att inegn annan är som dig.  Jag är inegnting utan dig du är min andra halva! Du är min bästavän, du är bara så otroligt bra, ingen slår dig, ingen kommer någonsin att kunna göra det! 100% Känn dig speciell min soulmate! 

Vi har så otroligt många minnen tillsammans på så kort tid! både dåliga ocg bra

Som tillexempel när vi fick för oss att springa över stora motorvägen vid Gubbängens Mcdonald! och fatsnade imellan vägarna, då det kom en polisbuss och hämtade upp oss och skällde ut oss och han sa inte vart vi skulle! haha så jävla klockrent! eller när du backade in i barnet så hon ramlade, eller tomat kraschen i köket! hah herregud, aa kan sitta och skriva en hel bok med minnen av oss! men nu ska jag fösöka sova!
Hoppas du orkar läsa allt det här Anna



Jag har faktiskt bara handbollen att tack, annars hade jag aldrig lärt känna dig!

                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0