Freeeeeeeeeeeeedag!

Hejhej!
Jag är på topp humör, humöret iskolan idag har vart sämt ingen aning varför!
men äntligeeeen helg! nu jävar!
Ehm ja idag skulle jag ju haft träning men den vart inställd! Jag som va taggad till 1000, hehe
jaja så nu ska jag nog göra de äta lite med mamma sen hoppa in i duschen, tvätta håret å ta de lugnt sen ikväll börja fixa mig lite, ska troligen ut! Linnea ville även att jag skulle med och kolla på en match med henne i orminge, så lär kanske göra det, bara för hennes skull! känn dig speciell stumpan ;)
Jaja men nu måste jag springa på toa, hör av mig lite senare!

/ En glad Sabina

Kommentarer
Postat av: l i n n e a ♥

HAHAH, du är uuuuunderbar om du följer med, asså allvarligt jag är så galet taggad, du måste med! Annars vet jag inte vad jag gör. Btw, jag har ringt dig två gånger, svara eller är du i duschen? Iallafall, kom till orminge klockan 8 eller tidigare, puuuuuuuuusss. Ring mig när du ser det här ditt kioskmongo, loove ♥

2011-01-21 @ 16:59:55
URL: http://onemoreplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0