ye

Nu ligger jag här i sängen och funderar, aa på alltmöjligt, heh!
Det ända jag vill just nu är att Anna ska komma hem! från panik!

Imorgon så börjar jag 8.15 usch!
Vi har hepp nästan hela dagen, så de är skönt!
sen har jag träning vid 5! wooho, hah
Jaja de är min dag imorgon! riktigt tråkig

Min helg då!

Ja på fredag får vi se om jag ska ut efter träningen! beror helt på va jag är på för humör! annars ska jag kanske vara med Linnea! men på lördag ska jag på öppethus i Nacka! sen ska jag in till stan eftersom mina föräldrar ska gifta sig! hehe, aa ska troligen ut efter det! Söndag har jag inget planerat!
Ska kolla om Anna ska sova här på lördag också!

Men nu ska jag stänga av datan och sätta på Disney! snart börjar det bli pinsamt, att jag alltid kollar på det! menmen! Godnatt mina små bebisar, så hörs vi imorgon! Kyssssssss


Tråkiga inlägg utan bilder jööö, därför lägger in en rolig video snart! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0