Äntligen fredag imorgon!

Tjena biches!
Skolan aa rätt seg idag faktskt, fick inte så mycket gjort! menmen efter sklolan åkte jag Jesper och Fredrik till Mcdonalds där vi även träffade Jens Marcus John och Linn, satt och snackade ett tag! sen kom min syster och hämtade upp mig för att åka hem till henne och fixa sig! ja igår sa jag ju att jag skulle berätta va jag skulle göra idag och det var att jag skulle på möhippa! hah
Mina föräldrar ska gifta sig! men vi va bara och åt middag och snackade tjej snack! mamma viste ju ingenitng hon trodde ju att jag va på träningen, men det var riktigt mysigt!
Det va inte så många, jag mamma, storesysyter, moster hennes barn och barnbarn mamma två bästakompisar! aa men det var mysigt att sitta och prata bara vi tjejer i några timmar!
Imorgon efter skolan ska jag bara hem och byta om, sen ska jag på träning! efter träningen ska jag vara med Anna får se vad vi hittar på ska även sova här eller hos henne i Nacka!

Inlägget när jag sminkar mig kommer även upp i helgen, för dig som ville se!
PUSS / sabinac


 

Outfit för några dagar sen


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är den där tröjan köpt och hur mycket kostar den? :) skitbra blogg!

2011-01-14 @ 11:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0