-Helgens planer

Fredag: Skolan, Träning sen tror jag faktiskt att jag ska ut om det är något, ska kolla med Anna

Lördag: Det blir troligen en hemma mysig kväll med Anna och Linnea ska troligen träffa Linda på dagen också, saknar dig skruttis

Söndag: Ja då ska jag vara med min efterlänktade Amanda! vi ska bara ha allmänt roligt som vanligt! blir väll kasnke en fika i stan eller nått, sen har jag faktiskt match i Nacka på kvällen då vi möter Tumba

Men jag Känner att det blir lite för lite Anna ihelgen så ska klämma in henne lite mer under helgen haha kanske fredag också :)

jaja skulle vilja gå på bio också aja får se hur det blir med de!



Random bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0