Thailandooooooo

Hejsan, det var ett tag sen men nu kör vi igång igen!

Ja i går va ja ju på museeum med klasse, jätte tråkigt! efter det åkte jag Michaela och Rebecka till Nacka Gymnasium för att kolla lite hur det är och så, jag har valt Nacka, som första, sen John Bauer, Tyresö, allt frisör då! hoppas verkligen jag kommer in på Nacka!

Efter det åkte jag hem, fixade lite åkte på träning, riktigt jobbigt, har sån träningverk i mage, armar, lår! usch
Kom hem kolla tv med storebror, då jag somnade, hehe

Skolan idag vart hemsk, varit på jätte dåligt humör, massa prov å skit, tror det fikc riktigt bra på båda faktiskt, nöjd är jag iallafall, så får se hur det går.

mamma och pappa kom och hämtade mig, vi åkte och köpte oljer och aftersun, å så härligt!
Ja hade träning vid 5, hemskt jätte jobbigt är helt död!

Nu har jag packat klart,duschat och haft ansiktsmask, känner mig jätte fräsch. och nu ska jag bara ta det lugnt och vara social, eftersom min syster och hennes pojkvän är här!
Imorgon har jag match sen ska jag hem duscha fixa mig!
Åker hem ifrån vid 4, planet går vid 6! 
Jaja men vi hörs lite senare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0