Måndag, mindre än en vecka till Thailand!

Hej!

Jag har inte varken orkar eller haft tid att blogga i helgen! men nu så.
Igår va hade jag match vi mötte Årsta vann med 10-27 kanske vet inte riktigt! men jag spelade inte alls bra! Menmen så är det ibland! Efter det följde Amanda med mig hem ett tag, hennes föräldrar hämtade henne, då jag började plugga, sen tog jag det bara lugnt!
Vid 7 tiden kom Anna hit för att göra mig sällskap och kolla på solsidan! lite söndags mys sådär, hon åkte hem vid halv 10 kanske! Då jag gick in till Sebastian för att kolla på Big brother! höhö va är dte för människor med i år haha ja men det blir säker kul! nu har jag pluggat lite och ska svara på några frågor ja fått in.

Ikväll ska jag plugga lite och kolla big brother sen ska jag försöka sova tidigt ikväll! hehe men vi hörs lite senare! Pussspussspussspusss




Idag innan skolan! höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0