Länge sen nu

Hejvänner!
Idag har jag varit på träning, jobbigt men skönt missade ju träningen i Tisdags pga dansen!

I tisdags va hade alla 95or på Värmdö dans, trodde det skulle vara jätte tråkigt, men det var det faktiskt inte roligt att träffa alla gamla kompisar, igen!
Jaja i igår kom Sebastian till min skolan för att möta upp mig vi skulle in till stan för att jag skulle köpa ett par skor! åkte hem direkt efter det, tog det bara lugnt Sabina B kom även hit vi bakade scones drack te hade de lite mysigt sen hoppade jag in i duschen, somnade rätt fort!
Idag kom jag verkligen inte upp! menmen dagen idag gick fort, hela veckan har gått fort, sjukt redan fredag imorgon! Skönt
Imorgon har jag träning som vanligt, efter den ska jag på bio med min kära vän Anna, vi skulle se någon läskig film, den börjar halv 10 så vi pker direkt till stan efter träningen! så får fixa oss i Nackabollhall.
Efter det ska jag sova hos henne, på lördag ska jag upp i bra til för att åka in till stan med Sebastian och Sabina, shoppppa, Sebastian ska även klippa sig, trors!
Jaja men nu har jag pratat i telefon med Anna över en timme så de är dax för kudden nu!



Liknande skor jag köpt fast i skin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0