Fredag.Lördag

Hej mina kära vänner!

Igår gick jag iallafall på träninegn och middagen, kände att de kunde bli kul som det faktiskt va, alla i handbollen är helt underbara. Vi åt lite sen körde vi en musik grej, haha aa jag och Linnea L aa fick 9/25 helt okej faktiskt ;)
Jaja sen åkte vi hem till Anna och hon hämtade lite grejer sen kom pappa och hämtade oss!
När vi kom hem dansade vi lite sjöng, barnslade oss lite!

Sen skulle vi in till stan vid halv 12, när vi är påväg ringer Jennifer och säger att hon vill träffa oss så vi vänder, och åker hem till Nina där även Olivia, Miranda, Linn, Robin, Filip, Haris och Majo va.
Vi va där ett tag sen när vi skulle hem så gick inte bussen 20 minuter så vi gick, kom hem vid 20 i 2 kanske!
Duschade fixade oss för sängen! Vi låg och snackade lite tjejsnack sen vet jag inte riktigt men jag somnade väldigt fort, förlåt!

Idag hade vi satt klockan på 10, snacka lite kollade tv gick upp halv 12 kanske, åt frukost fixade oss, åkte in till Nacka för att kolla på sm, Skuru vann båda matcherna stort! Grymt tjejer. I mellan första och andra så åkte jag Anna, Linnea och Frida in till stan för att äta lunch och kolla lite, riktigt mysigt! ni är underbara

Imorgon vet jag faktiskt inte vad som händer, jag ska kanske kolla handboll igen med Anna..
Får se men jag måste även, Gratta Annika i förskott här! Grattis hoppas du får en jätte fin dag hälsningar Sabina! ( Annas mamma )

Ja men nu vill jag verkligen ut å festa jätte taggad! Felicia ringde mig nyss och sa att hon också ville ut, så vi ska kolla runt annasr blir det väll bara att vara hemma för min del! jaja får se men jag hör av mig senare! Kysssisar

Duärklartbäst




Fin du är min vän



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0