Dag 1

Hejhej nu är jag här i Thailand. Jag börjar från när vi åkte,
Det var en lång hemsk resa, jag kunde knappt sova. Sov kasnke 1 timme av alla 13!
Aja när vi kom från fixade vi allt som skulle fixas sen väntade 1.5 timme i en varm buss.
Kom till hotellet packade upp, bytte om. Gick ut kollade gymme poolen och allt. Riktigt fräscht!
Sen gick vi ner och åt, kollade lite men alla var så otroligt trötta så vi gick till hotellet och sov. Upp ganska sent idag eftersom vi va trötta. Åt frukost sen gick vi ner till strande. Jag har inte solat så mycket idag, solade 20 minuter sen en thaimassage en timme. Sen låg jag i skuggan och läset. Efter det gick i och åt, sedan upp på rummen och duschade och så inför kvällen. Vi ska ner och äta sen kolla runt se om man ska köpa nått. jag ska iallafall köpa en bikini och en plånbok, redan köpt 2 kläningar. Jaja det var allt jag hade att säga. Det är iallafall helt underbart här nere, får hoppas att man får lite färg iallafall. Men vi får se när jag skriver nästa gång!
Puss på er och ha det så bra i kalla Sverige! höhöhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0