1 fråga

Vad har hänt med Jennifer som du var så mycket med förut?
bråk? eller vad har hänt. nyfiken.
Ja, jag vet inte riktigt vad som hänr mellan oss! bara glidigt ifrån varandra med tiden! men vi kommer alltid hålla ihop på nått sätt! familjevänner

Röker du?
Nej

Fiser du mycket?
Vafan är det här för fråga, Hahah men nej det gör jag inte!

Dricker du?
Händer

Säg det bästa minnet du har med en av dina kompisar?
Haha ha inget speciellt, har så otroligt många men ett va när jag och Anna va inne i stan på biotoaletterna! hahahah jag dör!

Älskar du dig själv?
Nej det gör jag inte!

Är du kär?
Nej tyvärr

Vem av alla dina vänner vill du få upp kontakten igen?
Jennifer, Maija, Alicia, Ia

Vem är godisgris av dina vänner?
Hah måste nog säga dig Jennifer, tyvärr! hahah gullunge

Festar du mycket?
Ja, inte allt för mycket!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0