-

Hej sweatheart!

Började vid 8 idag, det har vart kaos hela morgonen. vi skulle ha några som överlevde förintelsen, som skulle berätta, det var faktiskt intressant! Efter det skulle 9a, 9b sitta och fråga dom en massa grejer då efter de kände jag att jag verkligen inte orkade med idrott å dom sista lektionerna, så pappa kom och hämtade mig.
Kom hem vid 11 sen gick jag direkt ner till gymmet! riktigt skönt,
jag velar lite på om jag ska gå på träningen och skippa middagen efter träffa brudarna eller om jag ska strunda i båda och bara vara hemma, är inte på topp humör så får se! och eftersom mamma kommer hem ikväll efter varit borta i 2 veckor så tror jag att jag tränar sen kommer hem äter middag med familjen sen får man se.

Menmen nu ligger jag här i soffan ska duscha snart sen åka och köpa smink

Hörs senare, kyssis

Åh snygg



segtjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0