Vill hem, det har suger, vadret at samst!

Hej bloggen!
Ar pa valdigt daligt humor, det ar skit daligt vader och ska vara det imorgon ocksa sen aker jag hem sa det suger, kul o komma hem helt blek! Fuck this.

Aja men mamma kom o vackte oss vi gick ner och at frukost och nu ligger jag och Sebastian har och gor ingenitng.
Vid 5 tiden ska vi aka till farmor sen efter det ska vi vidare till pappas kompis pa middag, lar bli sent! oush
Menmne imorgon lar vi inte gora nagonting eftersom det ska vara daligt vader ska val till farmor bara och saga hejda!
Kommer bli jobbigt! hon ar den basta!

Aker har ifran vid 11 tiden pa lordag morgon! Da pappa ska kora oss till flygplaten som ligger 4 timmar har ifran, jattejobbigt. Bara jag Sebastian och mamma som aker hem pappa stannar en vecka till.

Sa vi tre ska klara oss hem till Sverige tvekar pa det, for vi ska mellanlanda o skit i osterike. Aja far se hur det dar gar.
hahah.

Jag hade ett inlagg som hette du ar svar, valdigt svar. Och far komnentarer jamt om det ar om Rasmus, och nej det ar det inte. Nu vet ni det har aldrig skrivit ut det men nu borjar det bli valdigt irriterande. Svar nej! Tack.

Ja men nu vet jag faktiskt inte vad jag ska gora, ska iallafall skriva lite vykort ikvall! mysigtmysigt.
Om jag far alldeles far trakigt sa borjar jag skriva fran dag ett av den har resan!
Men vi far se. Nu ska jag vila lite. Puss pa er mina fina vanner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0