underhåller mig själv -coco


JAAAA, söt tjej! Coconut här som tänkte skriva några sköna rader. Först och främst så vill jag att ni ska vet att jag valde bilden för att visa mina "dåliga" sidor i början så slipper ni upptäcka dom under tiden.
Bilden är från Rhodos klockan 4 på morgon efter en utgång med familjen -mamma, wooups. Ni förstår hur snygga jag och Sabina alltså är i slutet av våra kvällar, det är rätt illa men vi håller endå igång eftersom att på nått sätt så är endå alltid killarna efter oss.
Kan troligen vara så pågrund av vårt super sköna personlighet. Ingen slår den.
Ivf så tränar jag 6dagar i veckan för att hålla mig i form, jag räknar alla kalorier i maten och om den är för fettig börjar jag skrika och klaga. Killar är värsta jag vet, och tjejer är dom bästa människorna på jorden enligt mig själv.
Sanningen bakom dom 2radera är minus 0. Vänd allt tvärtom så finns sanningen istället.

Tänkte bara hälsa och säga att min Sabina är grymt jävla otroligt bäst.
                         LOOOOOOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0