Godnatt världen

Hejsan.
Idag åkte jag till forum för att jag skulle fixa lite saker men de gick som alltid.
Så åkte till stan och mötte upp Michaela vi gick runt ett tag sen lunchade vi.
Hon åkjte till Värmdö för att hon skulle gå i Kyrkan.
Jag åkte till Gullmarsplan där jag skulle mött upp Alva men så vart det inte,
så jag åkte hem istället.

Kom hem tog det lugnt ett tag, sen kom mamma o pappa hem med Thaimat, underbart!
Sen tog jag på mig lite kläder gick ner till centrum helt ofixad för att möta Michaela, vi skulle
på bio, så jag sminkar mig o sådär på bussen.

Bion började halv 7 och slutade vid 9 typ. Det var absolut den bästa film jag sett, Jag saknar dig hette den. Men
usch vad hemsk den var, grär genom hela filmen. Usch den tog verkligen på mig.

Jaja kom hem då pappa hämtade mig i cnetrum. Gjorde inte så mycket åt lite yoghurt och nu har jag
precis duschat! Ska snart lägga mig o kolla tv.
Börjar vid 8 imorgon. men gonattt! pussssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0