Nacka gymnasium

Hejsan!
Jag har inte bloggat på ett tag men har faktiskt inte haft tid, inte så att jag glömt er eller nått.
Men jag börjar skriva från i Onsdags.
I onsdags hade jag handbollsträning och efter den
skulle jag sova hos Anna eftersom vi började skolan
på torsdag. Efter träningen kom vi hem till henne duschade
och sådär, jag mådde jätte dåligt, bra tajming.
Vi umgicks mest sista dagen på lovet, satt och drack te snackade
om livet och sådär. La fram kläder till torsdagen.
Torsdagsmorgon vi går upp äter frukost, jag hoppar in i duschen.
Vi fixar oss och så. Åker sedan till Forum där vi sedan går.
Jag var så nervös så jag vet inte vad, det var sjukt.
Men vi sätter oss iallafall i Aulan, där dom sedan ropar upp min klass först.
Och jag hamnade i Elin Felicia och Alvas klass.
Men det var inte alls nervöst. Gick runt kollade lite i skolan sen va vi
mest i klassrummet, pratade och körde namnlekar.
Dagen gick ganska snabbt. Dagen där på va likadann.
Klassen är väl kanske inte den bästa menmen vi får se har ju bara gått 2 dagar.
På måndag ska vi ialladfall till Gamla Stan och sådär. Efetr det ska jag med Elin till
Jensen Södra.
Ja nu vet ni hur jag har haft det iallafall juste jag har ett helt OK schema faktiskt.
Men nu ska jag lägga mig, hör av mig snart igen!
HA1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0