Rummmania

Hejsanhejsan!
Den har resan borjade som aa jag vetinte vad allt har knasat sig, verkligen! haha lite roligt!
Men tar allting nar jag kommer hem iallafall, ligger sjalv pa hotellrummet nu, laskigt! usch

Jag tar ingenting som hant, roligare att beratta sen, mina gastbloggare har inte vart sa duktigt pa att blogga! blir galen!
Menmen, det har varit riktigt skont har nere de dagar jag vart har, grymt vader faktiskt! Underbart.

Men nu ska jag forsoka ladda ner msn och lite saker, men vi hors nagon dag ingen aning om nar jag blogga igen, tyvarr!

Juste fick en fraga om vart jag koper mina skinnjackor vi kan ta det nar jag kommer hem, du ville att mina gastbloggare skulle svara men eftersom dom inte ar sa duktiga pa att blogga plus att de ar 2 killar, sa! haha

Hors senare! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0